Välkommen!

Här får du gärna skriva vad du tycker om sidan, vilka funktioner du skulle vilja se i framtiden och om du tycker jag har missat något ämne här i forumet.
Allt om Bowling
Administratör
Inlägg: 49
Blev medlem: lör 25 okt 2003, 17:47
Ort: Kinna
Kontakt:

Välkommen!

Inlägg av Allt om Bowling »

Välkommen till Alltombowlings nya fräscha forum som nu äntligen är på svenska!

Hoppas ni är nöjda för det är jag! :lol:

MVH
Christian Flack
Alltombowling.nu
Pelle
Inlägg: 13
Blev medlem: sön 26 okt 2003, 00:13
Ort: Skåne
Kontakt:

Inlägg av Pelle »

Gött mos, Flack !! :D :D :D

Hoppas nu bara folket här vågar komma igång med sina inlägg, för det är ju det som gör det hela till en komplett diskussionsplats.

Skall själv försöka vara lite mer aktiv oxå.. :wink:
Vi borde ha betydligt fler blygsamma genier i landet. I dag, vad jag kan bedöma, är vi inte mer än ett tiotal… max!
Användarvisningsbild
Flack
Administratör
Inlägg: 35
Blev medlem: lör 25 okt 2003, 19:01
Ort: Kinna
Kontakt:

Inlägg av Flack »

HEHE! :lol:

Jo nu hoppas jag på att det kan bli mer diskussioner när man inte är tvungen att registrera sig. Men iofs registrerar man sig inte så missar man ju en hel del bra och kul funktioner.

MVH
Flack
np
Inlägg: 13
Blev medlem: tor 30 okt 2003, 23:12

Inlägg av np »

De som inte orkar registrera sig orkar nog inte skriva några meningsfulla inlägg heller så då kan vi ju lika gärna vara utan dem.

Visst är detta forumet fräschare än det gamla men det är ju ändå tråkiga phpBB i botten. Men men, det är ju innehållet som gör forumet, inte motorn... Så sätt igång o skriv nu !
Användarvisningsbild
Flack
Administratör
Inlägg: 35
Blev medlem: lör 25 okt 2003, 19:01
Ort: Kinna
Kontakt:

Inlägg av Flack »

"Andreas" som har skrivit inlägget "J1 +J2" under GS maskiner är var inloggad som Gäst och det inlägget tycker jag var väldigt meningsfullt.

Skulle det missbrukas , alltså att folk kommer in och skriver en massa strunt så kommer jag naturligtvis göra så att man måste vara inloggad för att skriva inlägg.

På tal om att jag annvänder phpBB, Jag tycker phpBB är det forum som är snyggast, snabbast, har flest bra funktioner och de utvecklar hela tiden nya funktioner. Därför valde jag att gå över till detta.
Att göra ett eget forum skulle bara ta en väldigt massa tid och jag skulle säkert inte få med alla funktioner som finns i phpBB.

// Flack
Pelle
Inlägg: 13
Blev medlem: sön 26 okt 2003, 00:13
Ort: Skåne
Kontakt:

Håller med...

Inlägg av Pelle »

Flack, angående phpBB.
Jag tror np är lite avundsjuk.. :lol:

Eller hur np ?? :wink:
Vi borde ha betydligt fler blygsamma genier i landet. I dag, vad jag kan bedöma, är vi inte mer än ett tiotal… max!
np
Inlägg: 13
Blev medlem: tor 30 okt 2003, 23:12

Re: Håller med...

Inlägg av np »

Pelle skrev:Flack, angående phpBB.
Jag tror np är lite avundsjuk.. :lol:

Eller hur np ?? :wink:
Nej vad är det att vara avundsjuk på ?
Men jag tar tillbaka det där, det var så länge sedan så jag minns inte men jag måste ha läst rätt men kopplat fel. Det är inget fel phpBB, jag håller med Flack på samtliga punkter.
Pelle
Inlägg: 13
Blev medlem: sön 26 okt 2003, 00:13
Ort: Skåne
Kontakt:

Re: Håller med...

Inlägg av Pelle »

np skrev: Nej vad är det att vara avundsjuk på ?
Men jag tar tillbaka det där, det var så länge sedan så jag minns inte men jag måste ha läst rätt men kopplat fel. Det är inget fel phpBB, jag håller med Flack på samtliga punkter.
Ödmjukhet är en helt ny sida av dig, NP :lol:

Ps.
Kommer att lägga en omöjlig profil till Lejonets besök nästa helg. Vill ju inte att det skall skilja sig för mycket från hemmahallen... :wink: :twisted: :lol:
Vi borde ha betydligt fler blygsamma genier i landet. I dag, vad jag kan bedöma, är vi inte mer än ett tiotal… max!
np
Inlägg: 13
Blev medlem: tor 30 okt 2003, 23:12

Re: Håller med...

Inlägg av np »

Pelle skrev:Kommer att lägga en omöjlig profil till Lejonets besök nästa helg. Vill ju inte att det skall skilja sig för mycket från hemmahallen... :wink: :twisted: :lol:
Ja du oljade bort mig totalt, inte konstigt att jag bara blev 2'a ! :lol:
Nädå det var riktigt trevliga banor, roliga att spela på även när alla inte trillar.
Låst